sobota, 26 lipca 2014

Złota czerwień ;)

Hej!

Na reszcie mamy weekend! Na reszcie pokazało się słońce! I na reszcie znalazłam czas na pomalowanie pazurków :P
Również na oku pojawiło się trochę koloru :)
Do pomalowania pazurków użyłam nowego lakieru, który Wam ostatnio pokazywałam ;) A chodzi o Sally Hansen w odcieniu Honeymoon Red :) Do tego złoty brokat i czerwona cyrkonia ;)
Do pomalowania oczu również użyłam nowości z kosmetyczki :P różowej czerwieni od mySecret oraz złotego pigmentu od KOBO :P

Ciekawe jak to wyszło?;> Zapraszam na zdjęcia:

Jak widzicie, oprócz SH i brokatu, użyłam również lakieru od Lovely w kolorze nude oraz złotego lakieru z Volare, a także bezbarwnego z Lovely ;)




A tak prezentuje się makijaż :


Jako bazy użyłam białej kredki z Essence, przez co cień wyszedł bardziej różowy niż czerwony ;)
Dla porównania kreseczka z czwartku, bez białej kredki:



I cała moja buźka w dzisiejszym makijażu:

I co sądzicie o pazurkach i makijażu?;>

Udanego weekendu!
Buźki ;*
Patuuem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)