piątek, 14 listopada 2014

Rossmann 1+1 + wygrana :)

Hej ;)

Dzisiaj bardziej zakupowy post :P
Jak na pewno wiecie, od 10.11 do 19.11 w Rossmannie trwa promocja 1+1 gratis (tańszy lub w tej samej cenie) na kosmetyki do makijażu :) A jeśli nie wiedziałyście no to już wiecie ;d

Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok takiej promocji :P
I co kupiłam ? :D Dowiecie się za chwilę :P





W moje rączki wpadły same lakiery ;p bo z takich mazideł do twarzy to wszystko mam.
Zainwestowałam więc w lakiery, które chodziły za mną już od dawna !


* Wibo Leather nr 3
* Wibo Leather nr 2


* Wibo Leather nr 4
* Wibo Glam Rock


* Lovely Newspaper Manicure - baza
* Lovely Newspaper Manicure - wzorki


* Sally Hansen - Miracle Cure - to akurat kupiła sobie moja mama ;)
* Sally Hansen - Insta-Dri :)

Jak widzicie trochę tego jest :P korcił mnie jeszcze beżowy lakier skórzany, ale już nie wiedziałam co do niego dobrać i w końcu go nie wzięłam.
No a żeby tego było mało, to ostatnio udało mi się wygrać rozdanie zorganizowane u Jagodowej :)
Dzięki niej moja lakierowa rodzinka powiększyła się o kolejne 3 lakiery ! :D
Obkupiona w rossie wróciłam do domu, a w skrzynce czekała już na mnie paczuszka :D

Od ogłoszenia wyników do otrzymania paczuszki minęło 5 dni, więc dotarła ekspresowo !
Dodatkowo Jagodowa bardzo się postarała zabezpieczając lakiery, dodatkowo dając mi małe wyzwanie w ich odpakowaniu ! :D


Każdy z osobna zawinięty był w folię bąbelkową, a całość oklejona taśmą ;) oj trochę się namęczyłam otwierając :P
A tak prezentuje się wygrana:

* Wibo Mix Sand nr 2
* Wibo Trend Extreme Nails nr 8
* Wibo Chic matte nr 6

Bardzo dziękuję za tak cudowną nagrodę ! :*


A Wy zaszalałyście już w Rossmannie, a może dopiero macie zamiar?;>
A może w ogóle z niej nie skorzystacie? ;)


Buziaki;*
Patuuem.


6 komentarzy:

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)