sobota, 14 lutego 2015

Walentynki: paznokcie i makijaż ♥

Hej ;)

Dzisiaj 14 luty czyli Walentynki. Lubicie to "święto"? Obchodzicie je?
Ja jestem zdania, że jest ono zbyteczne, jednak spędzam je razem z moją drugą połówką ;)
Nigdy nic sobie nie kupujemy - uważam to za zbyteczne. My w tym roku idziemy do kina;)

No ale do sedna. Dzisiaj mam dla Was walentynkowe mani i walentynkowy (ale nie tylko) make up ;)
Zapraszam na zdjęcia ;)



Na początek pazurki.
Do wykonania mani użyłam:
* Eveline 8w1 jako baza
* Avon Gel finish - Candy Apple
* Avon nailwear pro+ - Pastel Pink
* Coral Las Vegas - nie pamiętam nazwy xd
* SH Insta Dri jako top coat i wysuszacz ;)

Mani nie do końca mi wyszło... Miały być serduszka, które wyszły tylko na jednym paznokciu no ale już trudno ;d








Natomiast makijaż wykonałam przy pomocy brązowego i jasnego różowego cienia, czarnego eyelinera i odrobiny czarnego cienia ;) No i oczywiście tuszu do rzęs ;d





Jasno różowy cień prezentuje się jak liliowy ;/ a brąz z jego połączeniem wpada w szare tony, ale mi się efekt końcowy podoba ;)
A Wam?;>
Co sądzicie o pazurkach i makijażu ? :)
Dajcie znać w komentarzach ;)

No i przy okazji na pewno zauważyłyście, że coś się w moich pazurkach zmieniło ;)
Nie jest to taki migdał jaki se umyśliłam, ale będę jeszcze nad nim pracować ;)
Na razie muszę się jednak przyzwyczaić do innego kształtu ;p

Przyjemnej soboty ;*
Patuuem.

3 komentarze:

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)