poniedziałek, 21 marca 2016

NOTD (7): neonowy gradient, czyli Semilac 042 Neon Raspberry + 001 Strong White ;)

Hej ;)

Korzystając z chwili wolnego i tego, że włączyłam lapka, postanowiłam wrzucić Wam moje kolejne hybrydowe mani ;)
Tym razem chciałam spróbować gradientu, a to co z tego wyszło, możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej ;)
Zapraszam ! :)

gradient



Do wykonania mani użyłam:
* baza hybrydowa Semilac
* Semilac 042 Neon Raspberry
* Semilac 001 Strong White
* top hybrydowy Semilac

Gradient wykonałam gąbeczką lateksową, taką jak do makijażu, której zawsze używałam do tego rodzaju zdobień. I to chyba był błąd... Porobiły mi się pęcherzyki, które po kilku dniach pękły i zrobiły się czarne kropki.... Dlatego też gradient nosiłam jedynie przez tydzień...
semilac 001

semilac 042

semilac 001

semilac 042

Jako, że na zdjęciach w dziennym świetle słabo widać, że róż to neonowa żarówa, to wrzucam Wam jeszcze zdjęcie z lampą błyskową:

semilac strong white


Jak Wam się podobają? ;)


Buziaki ;*
Patuuem.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często planuję zrobić gradient na moich paznokciach a podczas malowania o tym zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycjo, dziękujemy za zaufanie do naszych lakierów, piękny manicure, czekamy na więcej Twoich stylizacji :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda :). Ja często u siebie robię gradienty, też taką gąbką :D. Tylko nie każda się nadaje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, może pędzelkiem gradient wyszedłby bez bombelków? Hybrydą gradientu nie robiłam jeszcze, i nie wiem jak to się będzie zachowywać, ale myślę, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)