wtorek, 3 maja 2016

Seksowna czerwień, czyli Semilac 039 Sexy Red w towarzystwie cyrkonii ❤

Hej ;)

Dzisiaj mam dla Was czystą klasykę, czyli krwistą, a raczej tak jak w tytule - seksowną czerwień od Semilaca ;)

A żeby bardziej podkreślić jej wdzięki, zestawiłam ją z cyrkoniami ;)
I z takim zestawem szalałam na weselu przyjaciółki :D

Zapraszam na zdjęcia :)

039 sexy red

Do wykonania mani użyłam:
- Semilac baza hybrydowa
- Semilac Hardi Milk - dla utwardzenia płytki
- Semilac 039 Sexy Red
- top hybrydowy Semilac
- cyrkonie - jakieś z chińczyka
- klej do tipsów z NeoNail - do przyklejenia cyrkonii

semilac 039

Semilac sexy red

red nails

sexy red semilac

Tak prezentowały się po upływie ok 1,5 tyg od zrobienia. Kilka cyrkonii niestety nie wytrzymało i odpadło ;)


I odrost .. Niestety zapomniałam zrobić zdjęcie zanim zaczęłam ściągać.. Ale przynajmniej zobaczycie jak ładnie lakier odchodzi :D



Jak Wam się podoba taka klasyka?;)


Buziaki ;*
Patuuem.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam klasyczną czerwień z semilaca– pasuje do wszystkiego, właśnie po ten kolorek najczęściej sięgam robiąc mój mani :P

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem zdania że Semilaczki super się ściągają z żadnym innym lakierem hybrydowym to nie było dla mnie takie proste jak z nim
    ps:super kolorek i kształt paznokcia, przedłużałaś Hardi? ja swoich naturalnych nie mam takich ładnych ale z hardikiem troszkę oszukuję nature haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hardi dalam tylko dla wiekszego utwardzenia ;) dlugosc to moja naturalna :)

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)