sobota, 27 sierpnia 2016

Indigo: Bim Bam Bom, Vitamin C, Metal Manix ❤

Hej ;)

Tym razem mam dla Was propozycję pazurków stworzonych przy użyciu hybryd firmy Indigo w połączeniu z efektem chromu, czyli z pyłkiem Metal Manix :)

Zapradzam na zdj :)
indigo vitamin c

Użyte lakiery:
* Baza hybrydowa Semilac
* Indigo Vitamin C
* Indigo Bim Bam Bom
* Semilac 001 Strong White - jako podkład pod pyłek
* Pyłek Indigo metal manix
* Top hybrydowy Semilac

Kolory różnią się w zależności od światła w jakim robiłam zdjęcie. Najbardziej zbliżone do realistycznych są na zdjęciu powyżej :)

indigo

indigo bim bam bom

indigo





Niestety nie mam zdjęcia odrostu, jednak hybrydy trzymały się w idealnym stanie przez ok. 2 tyg. Po tym czasie po prostu je ściągnęłam :)

Jak Wam się podobają? :)

Na koniec mały bonus - pazurki mojej przyjaciółki, u której użyłam Vitamin C od Indigo, w połączeniu z Semilac 040 Canary Green oraz 031 Black Diamond :)


Buziaki ;*
Patuuem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)