sobota, 20 września 2014

Nowości w moich zbiorach :)

Hej hej :)


Dzisiaj już przychodzę do Was z notką kosmetyczną :)
W moich zapasach pojawiło się kilka nowości ;)

Zapraszam na zdj :

Trzy lakiery firmy Flormar z serii Black Dol. Kupiłam je będąc w Bułgarii ;) Podpuszczona trochę przez mojego D. wzięłam aż trzy, bo nie mogłam się zdecydować i wręcz kazał mi wziąć wszystkie i za półtorej zapłacił xd kochany <3 Jeszcze ich nie używałam, ale na pewno niedługo to zrobię :D


Kolejna nowość to lakier firmy Wibo z nowej serii Granite Sand ;) zakupiony w Rossmannie za ok 7,5-8 zł zaraz po powrocie z Bułgarii :) do wyboru mamy kilka (chyba 5 lub 6) kolorów ja zdecydowałam się na taki delikatny :)


Najświeższa nowość czyli lakier z Avonu z serii Gel finish, w 14 katalogu była na niego promocja - kosztował aż 9,99 :) Wybrałam kolor Candy Apple :) Jest to cudowna czerwień, którą wczoraj pomalowałam pazurki :P


Zestaw Gliss Kura zakupiony z Biedronce jeszcze przed wyjazdem za 15zł. Szampon oraz odżywka do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Użyłam ich dopiero raz, są ok, jednak przez wyjazd troszke zaniedbałam pielęgnację włosową i póki co muszę je odżywić sprawdzonymi kosmetykami ;)


Również najświeższy nabytek - Perfecta SPA - solny peeling do ciała, czarna porzeczka + kofeina, wyszczuplający. Zapłaciłam za niego 9,99 w Hebe ;) Dzisiaj użyłam pierwszy raz, jest dosyć delikatny, przyjemnie pachnie, fajnie masuje :) Skóra po użyciu jest mięciutka i nawilżona :)

Miałyście któryś z tych produktów?;> jesteście zadowolone?;>

A tak Avonowy lakier prezentuje się na pazurkach:


W następnej notce pokażę Wam pazurki mojej siostry ;) była u mnie wczoraj i musiałam jej pomalować, bo sama stwierdziła że nie umie, a dzisiaj wybierała się na panieński więc chciała mieć jakieś ekstra :P


Buziaczki ;*
Patuuem.

2 komentarze:

  1. Ładna czerwień ;-) Też miałam z tego promocyjnego katalogu zamówić lakier do paznokci, ale nie dogadałam się z koleżanką-konsultantką Avon'u i mi nie zamówiła ;-( Chciałam taki delikatny róż.
    Ciekawa jestem tych lakierów z Flormar, oglądałam je kiedyś, ale w końcu się nie zdecydowałam. Zrób ich swatche - chętnie zobaczę jak wyglądają na paznokciach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że się nie dogadałyście bo te lakiery są świetne :)
      sama jestem ich ciekawa ;p i nie umiem się zdecydować którym pomalować po tej czerwieni ;d
      oki postaram się zrobić swatche :)

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)