środa, 17 września 2014

Powrót :) Bułgaria + wesele.

Witajcie moje drogie ;*

W końcu do Was wracam po wakacyjnej, 2 tygodniowej przerwie :P
Oj nie mogłam się zebrać, żeby coś tu napisać :< cały czas jeszcze żyję Bułgarią :P
Było cudownie ! Razem z moim D. spędziliśmy cudowne 10 dni w Słonecznym Brzegu, wylegując się na plaży, zwiedzając promenadę i okolice :) Ciężko było wrócić ! Odlatywałam ze łzami w oczach, że to już koniec naszego pobytu :<
Wróciliśmy w czwartek wieczorem, w piątek zbytnio nie odpoczęliśmy, D. pojechał wcześniej do siebie, a ok. 19 ja do niego dojechałam. A w sobotę wesele ! Fryzurkę miałam cudowną <3 strasznie mi się podobała ! Wybawiliśmy się i na weselu i na poprawinach :) Poniedziałek jeszcze cały dzień razem leniuchowaliśmy, a wieczorem już niestety musiałam wrócić do domu :<
Wczoraj jeszcze odpoczywałam, ale dzisiaj już musiałam iść do pracy... Coś strasznego po urlopie !
No ale koniec gadania ! Zapraszam Was na dużą dawkę zdjęć !
Zarówno z Bułgarii, jak i z wesela ! :)



Strach w oczach :p

Relaks przy basenie :)

pierwsze chwile w morzu :P

Pierwszy dzień na plaży <3

Nessebar

















Rejs statkiem do Nessebaru

Nessebar


odlot :<




I weselne:







zmywarka za udział w zabawie :P



Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko za wrzucenie tutaj tych zdjęć ;)
Na razie kosmetycznych u mnie brak, ale postaram się to szybko nadrobić, a też chciałam się z Wami podzielić troszkę moimi wspomnieniami :)

Buziaki ;*
Patuuem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)