środa, 1 października 2014

Miętowe smoky z zielonym akcentem

Hej ;)

Dziś znowu mam dla Was makijaż ;) Kolejne smoky eyes, tym razem jednak miętowy pigment od KOBO poszedł na górną powiekę, a dolną zaakcentowałam ciemniejszą zielenią ;)
Zapraszam Was od razu na zdjęcia:




No i całość:


Lewe oko wyszło mi ciut ciemniejsze ;/ czarny cień jakoś nie chciał współpracować z prawą powieką :P

Makijaż jest dość ciemny, mimo to dobrze się w takim czuję ;) Mimo, że na co dzień maluję się tylko podkładem i tuszem ;p no i podkreślam brwi [obowiązkowo ! :P] ;)

A Wy co sądzicie o takiej wersji?;>


Buźki ;*
Patuuem.

2 komentarze:

  1. Makijaż świetny, bardzo mi się podoba i do tego jest bardzo ładnie wykonany ;-)
    PS. Wydaje mi się, że trochę za szeroką przestrzeń zostawiasz pomiędzy brwiami podczas ich podkreślania. Rzuć okiem na ten link: http://fabrykakobiecosci.com.pl/wp-content/uploads/2013/11/brwi.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:*
      Wiem, tu za szeroko zrobilam i kapnelam sie jak obrabialam zdjecia ;p zawsze jak je maluje to staram sie przymierzyc wlasnie jak na obrazku, i mimo ze to robie to czasami i tak mam wrazenie ze jest za duza ta przestrzen:/

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)