sobota, 22 marca 2014

?

Nie ogarniam trochę tej witryny :p
mam nadzieję, że w końcu się połapię co i jak.


Dzisiaj był tak cudowny dzień, taka cudowna pogoda, że nie mogłam siedzieć w domu,
i prawie cały dzień spędziłam na stajni :)
to kolejna rzecz od której jestem uzależniona - konie :)



Tu ja w galopie na Sieniawce :)


Jako, że cały dzień nie było mnie w domu, to i na pazurkach nic nie powstało.
No ale jest jeszcze niedziela :) tak więc jutro coś podziałam :)

A to zdj pazurków pomalowanych tylko odżywką, Eveline 8w1 :

lewa ręka i prawa :)
Będę je musiała trochę spiłować, bo już są niestety ciut za długie i przeszkadzają mi np. w pisaniu na klawiaturze od lapka :/

Tak więc jutro w moim domu będzie małe SPA :)
Trochę przyjemności się należy :)


Pozdrawiam i buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)