piątek, 21 marca 2014

Nowa.

Hej wszystkim, którzy tutaj zawitali :)

Postanowiłam dzisiaj zasmakować prowadzenia bloga na blogspocie, jako, że jest tu chyba więcej możliwości niż na photoblogu ;)

Mam na imię Patrycja, a blog poświęcony będzie głównie paznokciom ;)
Zdjęcia pazurków jakie będę tu zamieszczać będą mojego autorstwa.
Nie będą to żadne żele, hybrydy czy inne jakieś tam tipsy ;)
Będą to mani mojego autorstwa, wykonane przeze mnie i na moich pazurkach ;). Chociaż czasami może się zdarzyć, że pazurki będą należały do mojej mamy, gdyż od czasu do czasu lubię się pobawić na jej płytce :)
Oprócz pazurków będę tu umieszczać też notki o innej tematyce, jednak związanej z kosmetykami ;)

Oprócz maniaczki paznokciowej, jestem też maniaczką makijażową i włosomaniaczką :)

Także zapraszam do czytania, komentowania i tworzenia razem ze mną tego bloga :)
Mam nadzieję, że będzie Wam się podobać :)

A na dobry początek zdjęcie pazurków, które zrobiłam niedawno:


 Klasyczny french, zamiast bieli - snow dust od Lovely, urozmaicony naklejkami :)

 Czerwono-beżowe z dżecikami :)


Tyle na początek :)
Więcej niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)