wtorek, 15 lipca 2014

Hot colors x 3 ! :)

Hej :)

Tak jak wczoraj wspomniałam, wrzucam Wam dzisiaj moje makijaże, jakie wykonałam w zeszłym tygodniu ;)
Z racji tego, że są wakacje i pracuję to nie zawsze rano mam czas na bawienie się w makijażystkę, to makijaży będzie mniej. Jednak w zeszłym tygodniu zdarzyło się, że znalazłam na to czas ;)
Do użycia każdego z makijażu użyłam słynnej paletki od mySecret - Hot Colors :) w ich stworzeniu pomogła mi również biała konturówka do oczu z firmy Essence jako baza, a także w przypadku dwóch z nich - czarny eyeliner z Wibo ;)



Na pierwszy ogień pójdzie kolorowa kreseczka ;) Mimo, że kolory są intensywne to kreska wyszła bardzo delikatnie ;) głównie dlatego, że nie podkreśliłam jej czarną kreską ;)


W drugim użyłam tylko neonowej pomarańczy, którą połączyłam z czarnym eyelinerem ;)
Było to dla mnie wyzwanie, bo wcześniej nie robiłam podwójnej kreski, a wykonanie eyelinerem cienkiej kreski to dla mnie mega problem ! :P Zawsze, gdy robię krechę linerem to zawsze coś poprawiam i w efekcie wychodzi grubsza niż było zamierzone :P
Całość wyglądała tak:


No i ostatni make-up to ulepszona wersja tego pierwszego :) Wszystko wykonałam tak samo, tylko dodałam czarny eyeliner :P i, moim zdaniem, z kreską wyszło dużo lepiej :)
Efekt:




Tą wersję kreski na pewno będę wykonywać często, gdyż strasznie mi się spodobała <3
No i jeszcze makijaż w całej okazałości:p

Cienie na białej kredce trzymają się cały dzień ! ;) Jedynym minusem jest to, że odbijają się na powiece ;/ Na szczęście nie odbiły się zbyt mocno i przy otwartym oku nie było tego widać ;)

A Wy co sądzicie?;>
Odważyłybyście się na taki makijaż ?;>

Czekam na Wasze opinie ;*

Buźki ;*
Patuuem.

2 komentarze:

  1. Fajna taka kreska, może spróbuję u siebie? ostatnio nie mam czasu na pełen makijaż i kończy się na eyelinerze i kolorowym tuszu, a w tym tygodniu to już w ogóle 100% naked, a taką kreskę powinnam w miarę szybko namalować :) wygląda efektownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, spróbuj!:) bardzo łatwo jest ją wykonać :)

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)