środa, 23 lipca 2014

Zakupowo :)

Hej ;)

Dzisiaj i wczoraj nie miałam zbyt dobrego humoru, a wiecie co jest najlepsze na jego poprawę?;>
No właśnie ;d zakupy <3
Nie wiem czy wiecie, ale do JUTRA w biedronkach są przeceny na różny asortyment, np wina, peeling do twarzy z Sorayi, orzechy, migdały itp ;p Można je kupić za 5 lub 3 zł ! :)
Poza biedronką odwiedziłam też Rossmanna, ale tam mama kupiła tylko zmywacz;p i oczywiście nie mogłam się oprzeć i pojechałam do Natury :P

W biedronce, oprócz dwóch win (różowe półsłodkie za 5zł!, i białe półsłodkie za 10:P) kupiłam:

* Soraya - Peeling morelowy z kompleksem antybakteryjnym, do skóry tłustej i trądzikowej. Cena - 3zł !
* BeBeauty - Płyn micelarny do skóry wrażliwej, edycja limitowana 400ml. Cena 7,99. Ostatnio kupiłam wersję różową, do skóry suchej i wrażliwej no i niestety się u mnie nie sprawdził :/ oczy mnie po nim szczypały :/ a, że tego miałam już kiedyś mniejszą wersję i nic mi się nie działo, to wzięłam, a różowy oddam teściowej :P
W biedronce kupiłam też sobie kamizelkę, która z tego co pamiętam kosztowała ok 40-50 zł, nie powiem Wam bo nie było ceny sprzed promocji, a za przecenioną zapłaciłam 15 zł :)

Rzeczy przecenionych jest dużo, także jeśli chcecie to śpieszcie się! Promocja trwa do jutra! ;)
Najlepiej jak wybierzecie się do dużej, gdzie chodzi mało ludzi :) tam zazwyczaj są jeszcze rzeczy, których już dawno nie ma w takiej mniejszej :)

No i zakupy z Natury :

* Garnier Ultra Doux - odżywka do włosów normalnych, osłabionych i normalnych, Siła 5 roślin. Nowość w moich włosowych kosmetykach, zobaczymy jak się sprawdzi :) Cena - 6,15! :) Aktualnie w Naturze promocja na produkty Garniera - -30% :)
* Kobo - Pure pigment - złoty pigment w odcieniu 507 GOLD DUST - również nowość u mnie, gdyż pigmentów jeszcze nigdy nie miałam :) Cena - 9,99.
* mySecret - Matt eye shadow nr 514. Cena - 0,00 :P Gratis do pigmentu (promocja, która dzisiaj się skończyła), bez promocji - 7,99 ;) Do mojej pięknej pistacji z tej serii dobrałam kolor czerwony :) brak u mnie takiego koloru, więc pomyślałam - "czemu nie?" i wzięłam :) może nie jest to typowa czerwień, bardziej róż, ale bardzo zbliżony do czerwieni [więc niech zostanie czerwienią, a co!]
* Sally Hansen - Diamond Strength - Honeymoon Red. - kolejna nowość, tym razem w rodzince lakierowej :) Z tej firmy mam tylko 3 odżywki, lakier jest pierwszy :) Cena - 8,99 !!! Przeceniony z ok 25-30. Mało kolorów do wybory, ale upatrzyłam sobie tą czerwień, żal był nie brać :)
* Sensique - Strong & Trendy Nails - nr 179 - lilowaty róż :) Cena 3,99 [promocja, bez 5,99]. No bo mało lakierów mam przecież, a skoro promocja to trzeba brać !
* Gillette - Satin Care - Olay - żel do golenia :) Cena - 12,79 [promocja, bez chyba 14,99]. Miałam już kiedyś i krzywdy mi nie zrobił ;) A raz na jakiś czas można kupić jakąś z wyższej półki :P

I to by było na tyle moich zakupów ;p W przyszłym tygodniu pojawi się pewnie podobna notka, bo mam zamiar wybrać się do Galerii Katowickiej :)

Dobrej nocy ;*
Patuuem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)