poniedziałek, 14 lipca 2014

Lovely Ibiza 2 + eyeliner Sephora

Cześć piękne  ;)

Wybaczcie, że dawno nic nie pisałam. Ostatnio albo nie miałam na nic czasu, albo byłam tak zmęczona, że nie miałam na nic siły. Starałam się jednak dodawać zdjęcia na mojego photobloga, gdzie jednak jestem częściej niż tutaj [photoblog].

Dzisiaj mam dla Was dwie recenzje ;) pierwsza dotyczyć będzie zakupionego już dawno lakieru Lovely z serii Ibiza o nr 2 oraz nowości w mojej kosmetyczce - eyelineru z Sephory. 
Na początek zdj moich piątkowych zakupów :P

Jak widzicie to właśnie w piątek stałam się posiadaczką wspomnianego eyelinera.
Przeważnie Sephore omijam, ale tym razem jakoś mnie nogi poniosły i tam. Za pewne była to zasługa wielkich napisów -70 [albo 50 ;p] % :P No i oglądam sobie, a tam przecena eyelinera! z 49zł na 10,90 !!!
Oczywiście od razu musiałam wziąć! Wybrałam odcień nr 18 - turquoise. Malując fragment dłoni testerem byłam zachwycona ! No właśnie byłam... W sobotę nie mogłam się oprzeć pokusie i oczywiście musiałam się nim pomalować. I tu nastąpiło moje wielkie rozczarowanie ! Po pierwsze, musiałam malować 3 razy żeby otrzymać taki kolor jaki miał tester. Po drugie jest dosyć wodnisty i zostawia prześwity. Po trzecie - i chyba najgorsze - odbija się na powiece ! :/ no szlag mnie trafiał jak się nim malowałam ! No ale dobra, teraz żeby było przejrzyście, plusy [bo o dziwo ma] i minusy.

Plusy:
+ kolor - mimo, że trzeba kilka razy malować to jest śliczny
+ trwałość - jest bardzo trwały ! Tak bardzo, że nawet ciężko go zmyć, ale płyn micelarny sobie poradził
+ aplikator - cienka gąbeczka, dzięki której możemy zrobić dowolnej grubości kreskę, nawet bardzo cieniutką

Minusy:
- odbija się na powiece
- dla uzyskania właściwego koloru trzeba malować kilka razy
- dosyć wodnisty i robi prześwity 
- cena! 49 zł za takie coś !? [nie dziwię się, że go aż tak przecenili]
- ciężko go zmyć ;p

A tak prezentuje się na oku:


I drugie oko:



No strasznie się zawiodłam :( 
No i teraz coś bardziej pozytywnego ;)
Lakier Lovely Ibiza nr 2 :)
Ten produkt, tak samo jak jego pomarańczowy brat, podbił moje serducho :)

Na tym zdjęciu możecie zobaczyć pazurki chwilę po malowaniu ;)
Przejdę od razu do plusów i minusów ;)
Plusy:
+ szeroki pędzelek, który ułatwia malowanie
+ schnie błyskawicznie niezależnie od ilości warstw
+ kryje już po pierwszej warstwie [ja jak zawsze dałam dwie]
+ trwały - malowałam w czwartek po południu, zmyłam dzisiaj, lekkie starcia na końcach ale to przez pracę ;) gdyby nie to, to na pewno wytrzymałby jeszcze z dzień lub dwa ;) 
+ intensywny, neonowy różowy kolor
+ faktura piasku utrzymuje się dosyć długo
+ cena ok 8-9zł :)
Minusy:
- zdecydowanie brak !

Tak prezentował się na pazurkach w sobotę rano:




Aparat nie do końca oddaje kolor lakieru, w rzeczywistości jest bardziej neonowy ;)

I co sądzicie?;>
Jutro jak będę mieć czas to dodam Wam moje dwie wersje kolorowej kreseczki ;)

Trzymajcie się ;)
Patuuem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)