piątek, 16 maja 2014

Lovely Ibiza nr 3

Hej wszystkim ;)

U mnie za oknami szaro, buro i ponuro, za to na oku i pazurkach kolorowo :)

Dzisiejsza notkę piszę na szybko, bo niedługo powinna przyjechać do mnie kumpela, od której dostałam lakier, który zaraz Wam przedstawię :) urządzamy sobie babski wieczór, a co :D czasami trzeba :)

No to zapraszam ;)

Neonowy lakier piaskowy od firmy Lovely w odcieniu nr 3. Jak widzicie jest to neonowy pomarańcz, który totalnie mnie oczarował <3. Jest to kolor idealny na lato oraz na takie dni jak dzisiaj, czyli zimne i deszczowe żeby poprawić sobie humor :)
Jeśli chodzi o krycie, to na pewno wystarczyłaby jedna grubsza warstwa, jednak wtedy faktura piasku nie byłaby zbyt wyrazista. Dlatego polecam dwie cienkie warstwy - zapewniają pełne krycie i lepszy efekt piasku :) Schnie bardzo szybko ! Kończąc malować ostatniego, dziesiątego paznokcia, pierwszy już był suchy! Wielki plus za to ! Mam nadzieję, że lakier okaże się trwały :) Tak czy siak, polecam!
Tylko uwaga, producent uprzedza nas, że jest to lakier do SZTUCZNYCH paznokci. Ja dla bezpieczeństwa nałożyłam grubszą warstwę bazy ;)


Podoba Wam się? Skusiłybyście się na taki odważny kolor? :)

Wspomniałam, że na oku też kolorowo ;) Makijaż jest niemalże identyczny, jak ten, który Wam pokazywałam w poprzedniej notce, jednak kredkę z Manhattanu zastąpiłam turkusową kredką od Avon Color Trend. I wyszło to tak:


Strasznie spodobało mi się połączenie tych dwóch kolorów i pewnie często będę się tak malować :)
Czy Wy też tak macie, że jak malujecie rzęsy to na jednym oku pomalują Wam się gorzej a na drugim lepiej? Ja niestety tak mam i strasznie mnie to wkurza;/ ;d

I na koniec ostatnia informacja :P

Wczoraj zaczęłam pić siemię lniane :D Podobno dobrze działa na włosy i wspomaga odchudzanie :P
Jeśli chodzi o smak to jest raczej neutralny, gorzej z konsystencją xd jest glutowata, ale dałam radę wypić i wczoraj i dzisiaj, mam nadzieję, że wytrzymam z piciem przez dłuższy okres ;d
Pił ktoś? Poleciacie? Jakie były u Was efekty? I jak długo poleciacie pić? ;)

Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam cieplutko ;*
Patuuem.

9 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ten lakier :)
    Makijaż też mi się bardzo podoba :D
    A powiedz mi, kiedy pokażesz nam się cała w makijażu?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo prezentuje się dużo lepiej bo zdjęcia trochę kiepsko wyszły przez tą pogodę ;/
      dziękuję :)
      a nie wiem czy się pokażę tutaj w całości :P miałam założenie pozostać tutaj beztwarzowo, ale nie wiem jak to wyjdzie :P
      na photoblogu mam zdjęcia w całej okazałości, więc jeśli Ci zależy to zapraszam :) photoblog.pl/cabaleiro :)

      Usuń
    2. Jak nie ma twarzy to nie wiem czy ten makijaż Ci pasuje :P
      Nie no żartuję, ale fajnie by było zobaczyć całą buzię i śliczny makijaż :)

      Usuń
    3. może kiedyś pokażę tutaj :P

      Usuń
  2. Kolor paznokci fajny, ale nie lubię takiego typu rodzajów. Nominowałam Cie do liebster blog aword. Więcej na moim blogu. Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego typu w sensie, że piasek czy że taki neonowy? :) już patrzę :)

      Usuń
  3. Świetnie prezentuje się ten lakier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień lakieru ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)