środa, 9 kwietnia 2014

DTangler :)

Witam wszystkich w ten nieprzyjemny, środowy dzień.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest paskudna :(
Jest zimno, wieje i niebo wygląda tak jakby za chwilę miało zacząć lać - i to tak porządnie.
A ja sklerotyczka zapomniałam wziąć parasola :(
Właśnie siedzę sobie na nudnym wykładzie i postanowiłam Wam się czymś pochwalić :)

Miałam już dosyć mojej starej, połamanej [raz mi upadła na podłogę i ułamała się rączka -.-] szczotki.
Już jakiś czas temu wśród włosomaniaczek (i nie tylko) bardzo modna stała się szczotka Tangle Teezer.
Też chciałam taką mieć, ale jak widziałam te ceny to się załamywałam... 30 zł i więcej za szczotkę?...
+ przesyłka oczywiście.

Na rynku pojawił się też tańszy i, wnioskując z wielu opinii blogowiczek, wcale nie gorszy odpowiednik TT.
Mowa oczywiście o DTangler :)

Moje nerwy już sięgły zenitu podczas czesania starą szczotką i postanowiłam poszukać i TT i DT.
I trafiłam na stronę ekobieca.
Długo zastanawiałam się, którą wybrać. Różnica niewielka, bo TT w promocji za 29 zł, a DT za 25.

Niestety sam koszt przesyłki wynosił 9zł. 
Niby różnica pomiędzy szczotkami to tylko 4 zł, ale biorąc pod uwagę przesyłkę, postanowiłam dać szansę DT :)
Do tego dobrałam jeszcze bazę pod cienie z Ingrid :) - to moja pierwsza taka baza, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

I tak o to wczoraj dotarła do mnie paczuszka :)




Po pierwszych użyciach DT jestem bardzo mile zaskoczona :) a oczekiwania miałam wysokie ;)
Nie szarpie, nie drapie - delikatnie masuje skalp, nie wyrywa włosów :)
Póki co jestem zadowolona :)

Bazy jeszcze nie wypróbowałam.

I jeszcze parę słów odnośnie lakieru z poprzedniej notki. Minęły 4 dni od malowania, a lakier nie odprysł i nawet nie starł się na końcach! Co jest dużym plusem :) A byłam pewna, że na wczorajszych koniach na pewno będą jakieś odpryski lub starcia. Surprise - nie było :)
Potrzymam go jeszcze do soboty, zobaczymy czy wytrzyma piątkowy dzień w pracy :) pewnie nie ;)
To tyle;)
Macie jeszcze parę zdj DT i bazy :)



Miłego dnia :)
buziaki ;*
patuuem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)