sobota, 12 kwietnia 2014

Niebieskości :)

Hej Wam :)

Strasznie szybko zleciał mi dzisiejszy dzień :)
Rano stajnia, jak wróciłam umyłam moje pędzle do makijażu:
zestaw z Sunshade Minerals i pędzelek do cieni z Avonu (czarny)



Pocykałam zdjęcia i pomalowałam pazurki sobie i mamie.
A potem pojechałam odwiedzić kumpelę, która wczoraj urodziła syna :) Kubuś jest cudowny <3 taka kruszyneczka :)
A potem z mamą podjechałyśmy do Plazy i znowu wydałam pieniądze... Tym razem na buty i ciuszki ;)

Wczoraj Wam pisałam, że dzisiaj dodam więcej zdjęć lakierów kupionych wczoraj.
Zdecydowałam, że podzielę je na dwie notki :)
Dzisiaj przedstawie Wam lakiery z Golden Rose oraz z Life, a także mani z wykorzystaniem dwóch z nich :)

No to zapraszam :)

 Golden Rose Paris nr 241
Pojemność 11ml, cena 5,90zł.

 Golden Rose Magnetic nr 118
Pojemność 11ml, cena 4zł w promocji, 9,90zł normalnie.

Life nr 70, cena 5,49zł

Life nr 22, cena 4,99zł

Life nr 23, cena 4,99zł
Każdy o pojemności 5,5ml.

Długooo zastanawiałam się jak pomalować pazurki, w końcu wybrałam niebieski GR :)
I jak oceniam? Następująco:
Jak już udało mi się go odkręcić [musiałam do tego użyć zębów bo ni ch.. nie szło inaczej] moim oczom ukazał się pędzelek - jest cienki, co trochę utrudniało malowanie, ściąga trochę za sobą lakier.
Po nałożeniu pierwszej warstwy kolor wyszedł zupełnie inny niż w buteleczce... Wpadał w taki morski odcień. I zostawił trochę prześwitów.
Po drugiej wartwie wszystko się wyrównało, kolor też :)
Czas schnięcia - nawet szybki :)
A tak prezentuje się na pazurkach:


Ale żeby nie było nudno i tylko na niebiesko, na paznokcie na serdecznych palcach dodałam warstwę lakieru Life nr 23 :) 
Ma szerszy pędzelek niż GR, dzięki czemu sprawnie się go nakłada :) Posiada białe i czarne kropeczki oraz sześciokąty, także co znajdzie się na paznokciach zależy od tego, co nam się nabierze na pędzelek ;)
Schnie trochę długo... Ale myślę, że mogę mu to darować :)
A tak prezentuje się całość mojego mani:
 Jako bazy i wykończenia użyłam utwardzacza Paese, o którym opowiem w następnej notce ;)


I na koniec mam dla Was coś niepaznokciowego :P
Aktualizacja włosowa :) :
zdj bez lampy ;)

To tyle na dzisiaj.
W następnej notce lakiery z Paese :)

Buziaczki ;*
Patuuem.


1 komentarz:

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)