sobota, 19 kwietnia 2014

Świąteczne.

Na początku chciałabym wszystkim czytającym życzyć zdrowych, spokojnych i mokrych![ale tylko w poniedziałek] świąt Wielkiejnocy :)

Pogoda dzisiaj była piękna! Słoneczko świeciło jak szalone, na termometrze 21 [!] stopni i delikatny wiaterek :)
Więc skoro na dworze wiosna to i u mnie ponownie na oczach kolory wiosenne :) a na pazurkach motyw świąteczny :)

Wczoraj w pracy trochę nadłamał mi się pazurek, a kilka dni temu uderzyłam się paznokciem o płot na stajni i niby się złamał, ale nie odpadł,  po prostu widać było rysę. Szkoda mi było piłować bo by zostały zupełnie krótkie, no ale po tym jak drugi się nadłamał w pracy to wzięłam pilniczek i przypiłowałam je.
Na szczęście udało się zrobić tak, że spiłowałam tylko ok 2mm :)

Lubicie piłować pazurki? Czego używacie do piłowania? ;)
Ja nienawidzę tego robić, przez co zajmuje mi to sporo czasu, minimum godzinę, bo co chwilę przerywam ;D
A do piłowania używam szklanego pilniczka z firmy For Your Beauty, który jest już ze mną prawie rok i po tym czasie wygląda jak niedawno kupiony :) POLECAM! :)


Makijaż:
 Jak widzicie na górnej powiece użyłam żółtego cienia, w załamaniu powieki przejechałam cieniem seledynowym [czego na zdjęciach nie widać], na dole kreska zrobiona błękitnym cieniem. I tak miało zostać, ale po chwili zrobiłam jeszcze zieloną kreskę na górnej powiece :)
Wybaczcie mi tą jakość... Ja na prawdę nie umiem zrobić sobie zdjęcia oka :/
Jak Wam się podoba? :>

No i na koniec pazurki:
Ręka lewa :


I ręka prawa:


Jak widzicie są to dwa króliczki :P no jeden u prawej ręki niezbyt wyszedł.. No ale trudno :P

Co sądzicie? :) Lubicie motywy świąteczne, zwierzęce, na pazurkach?;>

Czekam na Wasze opinie :)


P.S: biorę udział w rozdaniu u: Nails Art Bopp


Jeszcze raz wesołych świąt !
Buźki ;*
Patuuem.

2 komentarze:

  1. Nieziemsko wygląda ten makijaż oczu ;-) bardzo mi się podoba! Króliczki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)