piątek, 11 kwietnia 2014

Zakupy, zakupy...


Witajcie w późny, piątkowy wieczór :)

Dzisiaj szybko i krótka notka :)

Po pracy wybrałam się z moim D. do Galerii Katowickiej :)
Głównym celem było HEBE, gdzie jest promocja -30% na produkty do włosów, oraz Rossmann, do którego mam na każdy miesiąc rabat, niestety są one do wykorzystania tylko w tym rossie w GK, tak więc do sierpnia raz w miesiącu będę tam bywać :)

No ale wiecie jak to w takich galeriach bywa, wszędzie chce się wejść :D

Poszalałam dzisiaj ładnie, a o to co znalazło się w reklamówkach:




* maska do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - BIOVAX - Hebe 13,99
* żel-krem do mycia twarzy - NIVEA - Rossmann 8,79 [z moim kuponem zapłaciłam 7,03]
* lakier magnetyczny - GOLDEN ROSE - GR 4,00 [promocja ;) i jeden mages gratis]
* lakier niebieski - GOLDEN ROSE - GR 5,90 
* pudełeczko PAESE - stoisko Paese 39,00 [5 lakierów i 2 odżywki, zamiast pudełeczka - reklamówka, pudełeczka się skończyły]

A te trzy mniejsze buteleczki kupił mi mój D. <3 taki mężczyzna to SKARB :)
Lakiery firmy LIFE - Super Pharm :)

A tu zawartość mojego "pudełeczka" od PAESE:

Jutro dodam więcej zdjęć lakierów :). Dzisiaj już jest niestety zapóźno, żeby zrobić zdjęcie chociaż trochę odzwierciedlające odcienie.

I pojawi się też nowy mani :) Oj będę miała ciężki wybór przy malowaniu :)

Dobrej nocy ;)
Buziaki ;*
Patuuem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)