czwartek, 5 czerwca 2014

Manhattan 71S + zakupy i promocja w Naturze

Witam :)

Dzisiaj przychodzę do Was z "recenzją" lakieru firmy Manhattan :)
Lakier gościł u mnie na pazurkach parę dni temu :)
Bez przedłużania przejdę od razu do konkretów :)



Czaiłam się na niego dłuższy czas, jednak zawsze działało coś na nie (przeważnie cena;p), aż do czasu promocji -49% w Rossmannie - lakier od razu wylądował w koszyku :)
Lakier, o którym mowa pochodzi z serii Lotus Effect :) nr 71S.
W buteleczce o pojemności 11ml otrzymujemy śliczny miętowy/seledynowy lakier z kolorowymi drobinkami :)
Pedzelek jest dosyć długi, nabiera się na niego sporo drobinek, które równomiernie układają się na paznokciu. Nie ma więc problemu, że w jednym miejscu będzie ich za dużo, a w innym wcale ;) Nie wiem ile schnął, bo w przerwie pomiędzy warstwami zajęłam się czymś innym :P ale nie było z tym tragedii ;)
A tak prezentuje się na pazurkach:




Pazury malowałam w sobotę, zmyłam we wtorek, zmuszona przez złamanego pazura. Zero odprysków, zero starć, tak, jakbym dopiero pomalowała :)

Plusy:
+ trwałość!

+ czas schnięcia [mimo, że nie wiem ile dokładnie schnął, to nie trwało to długo, 5-10 min max!]
+ kolor :)
+ cena - ok 12-14zł [nie pamiętam dokładnie] - za taką jakość taka cena nie jest wysoka ;)
+ dostępność - Rossmann, zawsze go widzę w szafie tej firmy ;)

Minusy:

- zmywanie ;p - nie chciało mi się ciąć folii i bawić się w owijanie, więc trochę się namachałam wacikiem ;)


Generalnie, to cieszę się, że go w końcu kupiłam :)
Jest to super alternatywa, gdy nie mamy czasu na zdobienie, a nie chcemy mieć pazurków w jednym kolorze ;)

A Wy co o nim myślicie? Skusiłybyście się na niego?;>

I mały bonusik;p Byłam dzisiaj na zakupach i z takich kosmetycznych rzeczy w moim koszyku wylądowały:

* Kępki rzęs firmy Donegal ok 17-18 zł. w Naturze
* Cień KOBO nr 124 Fresh Mint - promocja w Naturze - 3,99
* Cień KOBO nr 126 Golden Olive - promocja w Naturze - 3,99
* Klej do rzęs - Inglot DUO :)
 A tak prezentują się cienie :)

I coś dla Waszych portfeli :P
Od 12-ego czerwca rusza promocja w Naturze :)
1+1 Gratis na wszystkie kosmetyki do makijażu ust :) Czyli kupujemy dwie, a płacimy za jedną :D

Skorzystacie? ;p

Dobrej nocy;*
Patuuem.

2 komentarze:

  1. Ciekawie wygląda ten lakier,fajne ma te drobinki..Z promocji w Naturze skorzystałam już ostatnio gdzie było można zakupić lakiery,wiec podejrzewam,że raczej sobie tę odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drobinkach najfajniejsze jest to, ze sa kolorowe (fioletowe, rozowe, zielone) :) ja chyba tez nie skorzystam bo kupilam dwie szminki na promocji w rossie. Ale roznie moze byc:)

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)