sobota, 28 czerwca 2014

Bell + Avon

Hej hej ! :)

Witam Was po małej przerwie ;)
W ostatnim tygodniu nie miałam na nic czasu. Rano praca, a po południu byłam zajęta pisaniem raportu z badań na ćwiczenia. Na szczęście raport już napisany i oddany, więc teraz będę mieć więcej czasu :)

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem firmy Bell, który należy do mojej mamy ;p
Oraz z makijażem, do którego użyłam mojej nowej kredki do oczu z Avonu :) Jesteście ciekawe?;p

Na początek zdjęcie pazurków jeszcze z wczoraj. Przed i po spiłowaniu ;)


Przy okazji możecie zobaczyć, jak świetnie trzymają się lakiery z poprzedniej notki :) Tak wyglądały równiutki tydzień po pomalowaniu i po 4 dniach w pracy. Efektem pracowania są starte końcówki oraz lekkie odpryski na kciuku lewej ręki, którego nie widać na zdjęciu ;p Jak zwykle nie spiłowałam dużo i na zdjęciu za bardzo tej różnicy nie widać, ale ubyło im 2 mm i ja tą różnicę czuję ;) Miałam je piłować dzisiaj, ale niestety sytuacja mnie zmusiła do tego wczoraj. No mam nauczkę, że jak trzeba spiłować to muszę to zrobić od razu, a nie czekać ... Złamałam wczoraj paznokcia :( bolało :(. ale odrośnie.

Lakier Bell z serii Air Flow Lotus Effect - niestety nie znam numerka. Jest to odcień czerwieni, który posiada złoty shimmer ;) Jak pisałam wcześniej, lakier należy do mojej mamy, kupiła go na promocji w Biedronce za ok 6 zl :)
Do pełnego krycia potrzeba dwóch lub nawet 3 warstw. Ja pomalowałam dwiema i widać lekkie prześwity na końcówkach, ale już nie miałam czasu malować trzeciej warstwy ;p Schnie dosyć szybko, ale tylko pierwsza warstwa, druga już schnęła trochę wolniej. Co do trwałości się nie wypowiem bo nie wiem ;p

 I mój maluszek złamany :(

A tu z lampą ;)

Druga rzecz, to makijaż mój dzisiejszy ;) Zdecydowałam się na trochę mocniejszy, bo wybieram się dzisiaj na imprezę :P Wyszłam z wprawy robienia kresek eyelinerem :/
Makijaż jest w tonacji niebieskiej ;) Do tego użyłam też neonowej konturówki do oczu z Avonu w odcieniu Aqua Shock :) Jest to neonowy błękit, który wygląda fantastycznie :) Kredka w promocji kosztuje nawet 9,99 [za taką cenę też ją kupiłam], cena reguralna to coś chyba ok 20-26 zł [nie pamiętam dokładnie, a nie mam przy sobie katalogu], w każdym razie cena reguralna jest zbyt wysoka ;)

A tak prezentuje się oczko :


I cała moja buźka:P :


Wybaczcie mi te wory, ale zawsze takie mam jak się uśmiecham :P taki mój urok niestety ;/

Jak Wam się podoba makijaż i lakier? ;)
Czekam na komentarze ;)

Przyjemnego wieczoru ;*
Buźka ;*
Patuuem

2 komentarze:

  1. Właśnie zamówiłam sobie kilka kredek z avonu..ta jest super i pięknie podkreśla Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) o no to sie pochwal jak juz Ci przyjda:)

      Usuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)