wtorek, 17 czerwca 2014

Z wesela ;)

Witam Was po weekendowej przerwie ;)

W końcu się zebrałam i ogarnęłam zdjęcia z wesela. Zbyt dużo ich nie ma, ze względu na brak czasu, ale też i moją niewyjściową twarz ;) Chciałam Wam pokazać jak wyglądał mój makijaż w pierwszy dzień, jak prezentował się na całej twarzy (tak, dzisiaj Was trochę postraszę moją buźką ;p), jak wyglądała fryzurka i jak prezentowałam się w całości ;)

I jeszcze na wstępie kilka słów odnośnie fryzury. Wszystko szło wspaniale do momentu uczesania przodu... W końcu padła decyzja, że tniemy grzywkę... I tu zaczął się mój koszmar ;/ fryzjerka obcięła ją krzywo, całkiem inaczej niż pokazałam jej na zdj jaką kiedyś miałam grzywkę, do tego nastroszyła ją jakoś (że niby miała być puszysta?) tak, że wyglądałam jak grzyb ;/ nie obyło się bez wkurwienia i płaczu... No ale już chuj. Odrośnie.

A wesele i poprawiny - zajebiste <3 nic dodać, nic ująć <3 wybawiłam się !!! :) No to zapraszam na zdj:
Oczko:

Jak widzicie użyłam cieni w kolorze złota, brązu, seledynu i ciemniejszej zieleni ;) Do tego cienka kreska eyelinerem. Kępek sztucznych rzęs w końcu nie przykleiłam, bo brakło by mi czasu. Wszystko na wariackich papierach robione. Ale myślę, że nie wyszło to źle. Starałam się odwzorować makijaż Renaty, który możecie zobaczyć TUTAJ ;)

A teraz trochę straszenia, moja twarz z bliska:P
Bym miała więcej czasu, to porobiłabym więcej zdjęć, żebym miała z czego wybierać, no ale i tak cud, że udało mi się zrobić jakieś w ogóle:P
Fryzurka:
Zielone pasemka to inicjatywa fryzjerki. Przy pierwszym pasemku cała wizja mi się podobała bardzo. Teraz jak tak patrzę, to bym ich jednak nie dała ;d ale zawsze trochę żywiej wyglądała ta fryzurka ;) Jeśli chodzi o jej wykonanie to nie mam zastrzeżeń. Trzymała się cały dzień i noc ! Spałam w niej i nic się nie zniszczyła, więc jeszcze miałam fryzurę na poprawiny ;) Rozpięłam ją dopiero w poniedziałek rano ;) Bożeeeee myślałam, że ich nie rozczeszę, takie natapirowane... :(

I cała ja w sukience na wesele:

I z moim D. z poprawin :


No i co sądzicie? ;p Bardzo Was wystraszyłam? ;p

Życzę Wam spokojnej nocy ;)
Buźki;*
Patuuem.

6 komentarzy:

  1. Jejku jaką piękną sukienkę miałaś! Fryzura fajna,to coś zielonego we włosach (coś czyli pasemko ;-D) wygląda nawet fajnie ;-D Trochę skojarzyło mi się z takimi ozdobami do kwiatów z kwiaciarni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) hehe faktycznie przypomina ozdoby do kwiatow :d

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądałaś,wszystko do siebie pasowało i dobrze się w tym czułaś a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo:) no z ta grzywka nie do konca sie dobrze czulam no ale xd

      Usuń
  3. O, super kolory kreski na dole, ładne przejście odcieni, ze złotem/żółtym na górnej powiece bardzo mi się podoba :)
    i ciekawy pomysł z tym zielonym pasemkiem we włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą pozostawioną w komentarzu opinię :) Zarówno za te pozytywne jak i negatywne ;) Wszystkie są dla mnie motywacją :)